خوشبختی یک سفر است، نه یک مقصد. هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد. زندگی کنید و از حال لذت ببرید... چهارشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 22:23 توسط دریا تنهایی من باخدا...ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال میکنید
برچسب: خوشبختی, نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27
همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم... چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه... خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم... یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟ تنهایی من باخدا...
تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟ ای کاش کسی از او خبر داشته باشد آن باد که آغشته به بوی نفس اوست از کوچه ما کاش گذر داشته باشد تنهایی من باخدا...ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27
آسمون به ماه میگه:عشق یعنی چه؟ماه میگه:یعنی بودن درآغوش توماه میگه:توبگوعشق یعنی چه؟آسمون میگه:انتظاردیدین تو.عشق همچون نقاشیست با این تفاوتکه نقاشی رامی توان پاک کرداماعشق را هرگز. تنهایی من باخدا...